fbpx

Credit Agricole Bank Polska S.A

Doradca ds. Obsługi Klienta Francuskojęzycznego
Nazwa firmy: Credit Agricole Bank Polska S.A
Profil firmy: Bankowość, ekonomia, finanse
Stanowisko: Doradca ds. Obsługi Klienta Francuskojęzycznego
Miejsce pracy: Wrocław
Kontakt: kariera@credit-agricole.pl
STUDENT
dzienne;                  zaoczne;                  wieczorowe;
ABSOLWENT magister;                  licencjat;                  inżynier;
Wymagania wobec kandydatów: Jeśli

  • swobodnie komunikujesz się w języku francuskim oraz polskim
  • potrafisz aktywnie słuchać i lubisz rozmawiać z ludźmi
  • jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną wobec innych
  • chcesz zdobyć dogłębną wiedzę na temat produktów bankowych
  • masz minimum średnie wykształcenie
  • posiadasz umiejętność obsługi komuptera
Zakres obowiązków:  

  • telefoniczna obsługa zagranicznych Klientów Banku (francuskojęzycznych)
  • realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
  • rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
  • budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Oferowane warunki zatrudnienia: Chcemy Ci zaoferować

  • umowę o pracę
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
  • profesjonalny system szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
  • motywujący model wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aby wziąć udział w rekrutacji, należy przesłać dokumenty aplikacyjne ( CV, List motywacyjny) na adres kariera@credit-agricole.pl  wraz z podanym w temacie wiadomości symbolem referencyjnym DKFR/09/WR
Ilość etatów: 2
Termin ważności oferty:  01.05.2016