Czerwone Ferrari czy beżowy Sedan? Kim jesteś dla rekrutera?
Czy zastanowiłeś się przed wysłaniem dokumentów w jaki dokładnie sposób możesz wesprzeć rozwój firmy? Co Cię wyróżnia z tłumu kandydatów? Jakie problemy możesz pomóc rozwiązać w dziale lub organizacji, do których aplikujesz? Odpowiadając „wszystkie!” tak naprawdę pokazujesz, że nie znasz swoich mocnych stron, a warto je znać i wykorzystać budując swoją markę osobistą.
Jak to zrobić? W jaki sposób wykorzystać storytelling podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Na czym się koncentrować tworząc CV, a czego unikać? Jaki typ pracownika jest kochany przez pracodawców?
Odpowiedzi na te pytania oraz wiele innych znajdziesz w artykule Pawła Tkaczyka JAK BYĆ FERRARI NA ROZMOWIE KWALIFIKACYJNEJ?
Więcej artykułów na temat rozwoju kariery znajdziesz w najnowszym wydaniu Poradnika Praca.pl.
Redakcja Praca.pl