Capgemini rekrutuje w rozszerzonej rzeczywistości

W marcu na ulicach Opola pojawiła się pierwsza w Polsce kampania pracodawcy, która wciąga przechodniów w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością (AR). Mowa o serii citylightów „Love Your Career. Ace Your Career” Capgemini. Wszystkie zawierają marker AR. Po ściągnięciu odpowiedniej aplikacji i nakierowaniu na niego telefonu, w przestrzeni miejskiej pojawią się wirtualne grafiki oraz quiz, w którym będzie można wziąć udział.

Zatrudniający już ponad 8400 osób w całej Polsce gigant sektora usług Capgemini na co dzień specjalizuje się we wdrażaniu cyfrowych innowacji dla biznesu, rozwiązaniach z zastosowaniem automatyzacji i robotyzacji, sztucznej inteligencji, transferu danych i procesów w chmurze. Od marca prezentuje innowacyjne podejście również do kwestii związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz rekrutacją.

Umieszczony na plakatach marker rozszerzonej rzeczywistości przeniesie cyfrowe informacje
i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Za pomocą wirtualnego quizu, który pojawi się przed oczami obserwatorów po aktywowaniu markera telefonem, mieszkańcy miasta mogą sprawdzić czy tworzą idealne połączenie z Capgemini. Odpowiedzą na proste pytania dotyczące m.in ulubionego sposobu spędzania wolnego czasu czy preferencji kulinarnych. Quiz został skonstruowany w oparciu o wewnętrzne badanie pracowników, którzy udzielili odpowiedzi na te same pytania.

– W Capgemini wierzymy, że wartość biznesu nie może być osiągnięta tylko poprzez technologię – ona zaczyna się od ludzi, którzy jako eksperci pracują razem, wkładają całą swoją wiedzę, aby idealnie uchwycić cele biznesowe naszych klientów i wskazać najlepsze z możliwych rozwiązań. Wierzymy, że element ludzki w technologii to jest to, co czyni różnicę w naszym biznesie i chcemy to przekazać również poprzez wizerunek pracodawcy – mówi Dominika Nawrocka, Brand Communication & CSR Manager Capgemini – Poprzez kampanię opartą o rzeczywistość rozszerzoną (AR) chcemy zaprosić naszych potencjalnych kandydatów do zabawy nową technologią. W tej zabawie chcemy opowiedzieć o sobie w niestandardowy sposób – bo Capgemini to firma technologiczna, która jest niestandardowa: legendarna już atmosfera, możliwości rozwoju w wielu obszarach finansów, biznesu, szeroko rozumianego IT, to także ciekawe wydarzenia wewnętrzne dla naszych pracowników. Chcemy tworzyć takie miejsce pracy, w którym każdy czuje się dobrze. Cieszymy się, że coraz liczniej wracają też do nas byli pracownicy, którzy po odejściu widzą, że jednak Capgemini ma „to coś”.

Marker aplikacji Capgemini Love & ACE stanie się stałym elementem wszystkich materiałów związanych z budowaniem wizerunku marki pracodawcy i rekrutacją Capgemini. Firma w tym roku już po raz szósty z rzędu uzyskała certyfikat Top Employers Polska. Kampania z rozszerzoną rzeczywistością to początek nowej ery działań employer brandingowych grupy, które zakładają adaptację na każdym ze światowych rynków kampanii Love Your Career. Ace Your Career. Kampania mówi o obietnicy marki, którą jest zaadresowanie uniwersalnych potrzeb ludzkich, takich jak autonomia, sens i samodoskonalenie.

Aplikacja służąca do odczytania markera dostępna jest pod adresem pl.capgemini.com/marker Partnerem w przygotowaniu i realizacji kampanii jest Agencja Strategiczno-Kreatywna Preria z Wrocławia.

***

O Capgemini

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, którego celem jest wprowadzanie czołowych i innowacyjnych rozwiązań, oraz udostępnienie całej gamy nowych możliwości klientom w rozwijającym się informatycznym świecie cyfryzacji, chmury i platform. Capgemini, opierając się na swojej 50-letniej tradycji i szerokiej wiedzy branżowej, umożliwia organizacjom realizację ich ambicji biznesowych, udostępniając szereg usług, od strategii po działalność operacyjną. Capgemini kieruje się przekonaniem, że wartość biznesowa technologii pochodzi od ludzi i ma im służyć. Jest to wielokulturowa firma, licząca ponad 200 000 pracowników, zatrudnionych w 40 krajach. Grupa odnotowała w 2018 roku światowy przychód na poziomie 13,2 mld EUR.

Zapraszamy na stronę www.capgemini.com. People matter, results count.