utworzone przez Marcin Deutschmann | maj 16, 2018 | aktualności, rynek pracy
Karkonoski Sejmik Osób Niepełnosprawnych prowadzi działalność na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, w tym studentów ostatniego roku oraz absolwentów szkół wyższych. Serdecznie zapraszamy do współpracy, współuczestnictwa w procesie rekrutacji...
utworzone przez Karolina Trościanka | maj 11, 2018 | aktualności, rynek pracy
16 maja 2018 roku w Instytucie Filologii Germańskiej UO odbędzie się Atos Day. W programie wykład prowadzony przez specjalistów z firmy Atos dotyczący ścieżki kariery i szans na rozwój zawodowy Germanisty w Biznesie, a także punkt informacyjny, gdzie będzie można...
utworzone przez Marcin Deutschmann | maj 11, 2018 | aktualności, porady, rynek pracy
Widok wczasowiczów z laptopami, pracujących na lotnisku, w hotelu, a nawet na plaży nie jest taki rzadki. Co zrobić, aby nie podzielić ich urlopowego losu? Oto recepta w dziesięciu krokach. Powodów, dla których część z nas zabiera pracę na urlop, jest kilka....
utworzone przez Marcin Deutschmann | maj 7, 2018 | aktualności, rynek pracy
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. wraz ze Związkiem Pracodawców Sektora Kosmicznego serdecznie zapraszają do udziału w III edycji Konkursu o Staż – Rozwój Kadr sektora kosmicznego, który kierujemy do absolwentów i młodych naukowców. Celem konkursu jest kształcenie i...
utworzone przez Marcin Deutschmann | kwi 27, 2018 | aktualności, rynek pracy
Tylko 8 proc. badanych cudzoziemców stwierdziło, że język polski jest im niezbędny w codziennej pracy. Jednocześnie aż 64 proc. potrzebuje go w prywatnych kontaktach z ludźmi. Cudzoziemcy zgodnie twierdzą, że nauka to nie lada wyzwanie! – Pamiętam swój drugi...
utworzone przez Karolina Trościanka | kwi 27, 2018 | aktualności, rynek pracy
Jakie korzyści we współpracy z osobami urodzonymi po 1990 roku widzą przełożeni, a co im przeszkadza? Jak przygotować się do wejścia na rynek pracy, by spełnić wymagania pracodawców? Odpowiedzi m.in. na te pytania znaleźć można w raporcie dr Anny Dolot – Eksperta HR w...