Wymagania wobec kandydatów: |
- doświadczenia na podobnym stanowisku lub/i w sprzedaży, marketingu,
- wiedzy w zakresie planowania działań reklamowych i kreowania wizerunku firmy w Internecie,
- doświadczenie w obsłudze Google Adwords (sieć wyszukiwania, sieć reklamowa, Youtube)
- znajmość innych sieci reklamowych,
- znajomości podstaw analizy statystyk Google Analytics,
- znajomości marketingu w mediach społecznościowych,
- umiejętności bardzo sprawnego korzystania z sieci Internet, poczty elektronicznej oraz pakietu MS Office lub Google Apps.
- znajomości rynku e-commerce, trendów, rozwiązań, kierunków rozwoju,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- systematyczności oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: dziennikarstwo, PR, marketing, polonistyka),
- praktyczna wiedza w zakresie narzędzi internetowych i programów statystycznych – SEM/SEO, Google Analitics,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii e-mail marketingowych,
|
Zakres obowiązków: |
- przygotowanie strategii obecności w wyszukiwarkach, sieciach kontekstowych,
- przygotowanie, optymalizacja, kontrola i raportowanie przebiegu kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
- tworzenie treści na potrzeby strony WWW
- tworzenie obsługa i koordynacji kampanii linków sponsorowanych,
- analizę rynku i konkurencji w Internecie,
- monitorowanie oraz analizę wyników,
- sporządzanie raportów z prowadzonych działań,
|
Oferowane warunki zatrudnienia: |
- pracę w pełnym wymiarze godzin, w młodym, niewielkim i dynamicznym zespole oraz realny wpływ na wdrażane strategie marketingowe,
- odpowiedzialne stanowisko zapewniające rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- atrakcyjne warunki zatrudnienia – wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- szkolenia umożliwiające stały rozwój,
- możliwość udziału w ciekawych projektach w Polsce i za granicą,
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne: |
- CV,
- list motywacyjny,
- ewentualne referencje,
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez e‐direct Sp. z o.o. dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dania 29.08.97r. o ochronie danych osobowych.
|