Antal International sp. z o.o.
Młodsza/-y Księgowa/-y z językiem niemieckim
Nazwa firmy: | Antal International sp. z o.o. |
Profil firmy: | Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko: |
Stanowisko: | Młodsza/-y Księgowa/-y z językiem niemieckim |
Miejsce pracy: | Opole |
Kontakt: | Joanna.Bober@antal.pl |
STUDENT |
Tryb studiów: | dzienne; zaoczne; wieczorowe; |
Kierunek studiów: | Dowolny, mile widziani studenci kierunków ekonomicznych lub filologii germańskiej. |
ABSOLWENT |
Tytuł | magister; licencjat; inżynier; |
Kierunek studiów: | Dowolny, mile widziani absolwenci kierunków ekonomicznych lub filologii germańskiej. |
Wymagania wobec kandydatów: | • Wykształcenie wyższe lub absolwenci/studenci ostatnich lat – preferowane kierunki finansowe (wymagana pełna dyspozycyjność),
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, • Dobra znajomość j. angielskiego • Dobra znajomość jednego z następujących języków: niemiecki, węgierski, niderlandzki, rumuński, francuski lub hiszpański • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel), • Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnej pracy pod presją czasu, • Chęć rozwoju w międzynarodowej firmie. |
Zakres obowiązków: | • Przygotowywanie i księgowanie danych zgodnie z międzynarodowymi standardami rachunkowości w dziale zobowiązań, należności lub księgi głównej,
• Wsparcie obsługi procesów finansowych dla oddziałów zagranicznych firmy, • Przygotowywanie raportów i dokumentacji, • Współpraca z innymi zespołami w Polsce i za granicą oraz kontakt z zagranicznymi klientami firmy, • Rozwiązywanie bieżących problemów. |
Oferowane warunki zatrudnienia: | • Możliwość zdobycia wiedzy, doświadczenia oraz rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku biznesowym,
• Atrakcyjne wynagrodzenie, • Pakiet świadczeń dodatkowych, • Stabilne warunki zatrudnienia, • Pakiet profesjonalnych szkoleń podnoszących kwalifikacje. |
Wymagane dokumenty aplikacyjne: | Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim na adres mailowy:
|
Ilość etatów: | 30 |
Termin ważności oferty: | 31.07.2016 |