utworzone przez Karolina Trościanka | cze 7, 2019 | aktualności, rynek pracy
Drodzy Studenci!Zaliczenia w pełni, sesja się zbliża, a my wiemy z czym ona się wiąże i jak bardzo potrzebujecie oderwać wzrok od notatek i na chwilę zwolnić. Dlatego odwiedźcie Capgemini Career Spot, który znajdziecie na 11 czerwca przed Studenckim Centrum Kultury,...
utworzone przez Marcin Deutschmann | maj 17, 2019 | aktualności, rynek pracy
Zachęcamy studentów ostatniego roku studiów oraz absolwentów (5 lat od ukończenia studiów), posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, do udziału w projekcie realizowanym ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn....
utworzone przez Karolina Trościanka | maj 14, 2019 | aktualności, rynek pracy
Czego brakuje w procesach rekrutacyjnych? W jaki sposób pracodawcy powinni komunikować się z kandydatami? Co decyduje o przyjęciu oferty pracy? Odpowiedzi na między innymi te pytania przyniesie badanie serwisu kariery InterviewMe. Dlaczego warto wziąć w nim...
utworzone przez Marcin Deutschmann | maj 10, 2019 | aktualności, rynek pracy
Zdecydowana większość inżynierów jest zdania, że kadra techniczna powinna przyjąć na siebie odpowiedzialność związaną z rolą lidera zmian w przedsiębiorstwach produkcyjnych – wynika z badania Smart Industry Polska 2019 (SIP). Zdaniem pracowników małych i średnich...
utworzone przez Karolina Trościanka | kwi 24, 2019 | aktualności, rynek pracy
Polsko-Izraelska Wymiana Młodzieży (Polish-Israeli Youth Exchange (PIYE) 2019) jest najstarszym programem edukacyjnym Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN i Stowarzyszenia Żydowski Instytut Historyczny w Polsce.Właśnie trwa rekrutacja do udziału w programie! Dlatego...
utworzone przez Karolina Trościanka | kwi 18, 2019 | aktualności, rynek pracy
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w czwartek 25.04.2019 oraz piątek 26.04.2019 w budynku Collegium Civitas Uniwersytetu Opolskiego, ul. Katowicka 89 w Opolu w sali numer 15 (na parterze) w godzinach 09:30-14:00.W celu wzięcia udziału w rozmowie należy przygotować CV...