ista Shared Services Polska Sp. z o. o.
ista Shared Services Polska (iSS) jest nowoczesnym centrum outsourcingowym, prowadzącym działalność dla Grupy ista w trzech głównych obszarach kompetencyjnych:
- Rozliczeniach, świadcząc usługi rozliczania kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów dla klientów w Polsce i na świecie,
- Księgowości oferując usługi księgowe dla wewnętrznych spółek Grupy ista, oraz
- IT rozwijając i administrując wewnętrzne systemy informatyczne.
W Polsce jesteśmy obecni od 1997 roku.
ista Shared Services Polska współpracuje z oddziałami ista na całym świecie. Obecnie zatrudniamy ponad 1300 osób i cały czas rozwijamy naszą działalność.
Nasi pracownicy pracują w czterech biurach zlokalizowanych w nowoczesnych budynkach w Gliwicach, Katowicach i Opolu.
Wielokrotnie byliśmy wyróżniani i nagradzani jako Najlepszy Pracodawca. W roku 2010 i 2012 otrzymaliśmy zaszczytny tytuł Inwestor w Kapitał Ludzki, a w kolejnych latach, od 2013 roku, godło międzynarodowego instytutu CRF TOP EMPLOYERS.
W Niemczech w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi firma ista otrzymała również nagrodę Top Jobs. Jest to dowód, że ista dba o swoich pracowników a oni utożsamiają się z firmą i jej kulturą organizacyjną.
Również w tym roku Top Employers Institute ocenił naszą politykę zatrudnienia w oparciu o kryteria: strategia rozwoju talentów, planowanie potrzeb kadrowych, wdrażanie nowych pracowników, szkolenia i rozwój, zarządzanie wynikami, rozwijanie umiejętności przywódczych, rozwój kariery i planowanie sukcesji, wynagrodzenia i świadczenia oraz kultura.
Badanie potwierdziło nasze wyjątkowe warunki pracy i zapewniło nam kolejny rok z rzędu miejsce w wąskiej grupie certyfikowanych Top Employers 2020.
Więcej informacji na: https://career.ista.com/pl
Jak przebiega proces rekrutacji w Państwa firmie?
ETAP ① – Wyślij nam swoje CVPierwszy krok należy do Ciebie 🙂 Sprawdź nasze oferty, wybierz tę, która Cię interesuje i wyślij do nas swoje CV. Zostanie ono poddane dokładnej ocenie pod względem oczekiwań wobec naszych kandydatów, więc pamiętaj aby zawrzeć w nim wszystkie istotne informacje, które pomogą nam wybrać właśnie Ciebie.ETAP ② – Porozmawiamy przez telefonJeśli Twoje CV zostanie ocenione pozytywnie, zadzwonimy do Ciebie. Zweryfikujemy wstępnie Twoje doświadczenie i zaprosimy do kolejnego etapu rekrutacji.ETAP ③ – TestPoprosimy Cię o wypełnienie testu merytorycznego. Jeśli aplikujesz na stanowisko, które wymaga znajomości języka obcego będzie to krótki test weryfikujący poziom znajomości języka oraz test sprawdzający umiejętność logicznego myślenia. Nasze testy zostały przygotowane w oparciu omateriały pozyskane w trakcie naszej codziennej pracy – będziesz miał zatem możliwość poznać nasze zadania 🙂ETAP ④ – Spotkamy się i porozmawiamyJeśli wyniki testu będą pozytywne zaprosimy Cię na spotkanie. Porozmawiamy o obszarze Twoich zainteresowań zawodowych, oczekiwaniach a także o doświadczeniu i zdobytych umiejętnościach. Odpowiemy na pytania dotyczące firmy i codziennej pracy w ista. To będzie już ostatni etap rekrutacji. O wyniku rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy Cię już podczas rozmowy lub telefonicznie. Wybrane osoby powitamy w naszym gronie 🙂
Czego nie powinno się robić na rozmowie kwalifikacyjnej?
Na rozmowie rekrutacyjnej przede wszystkim nie warto udawać i grać kogoś innego niż się na co dzień jest 🙂 Pamiętaj też, że „jak Cię widzą, tak Cię piszą”:
- Zadbany strój to wyraz szacunku dla osoby siedzącej naprzeciwko. Klapki, dziurawe jeansy czy wyzywający makijaż z pewnością Cię wyróżnią.. ale nie jako profesjonalnego kandydata. Kieruj się zasadą: strój powinien być dopasowany do charakteru pracy (inny dla pracownika biurowego, inny dla animatorki dziecięcej).
- To jak się zachowasz (np. brak kontaktu wzrokowego) oraz co i jak powiesz (kandydat roszczeniowy) może zaważyć na Twojej przyszłości. Pokora i skromność jest lepsza od zbytniej pewności siebie, która działa odpychająco i pokazuje kandydata jako osobę arogancką, ciężką we współpracy.
Dobra prezentacja siebie to dobra prezentacja firmy 😉
Jakie pytania najczęściej są zadawane na rozmowach rekrutacyjnych przez potencjalnych kandydatów?
Na rozmowie kandydaci często pytają o godziny pracy (odp.: mamy elastyczny czas pracy :)) i odress code (odp.: schludnie i porządnie :)).Najczęściej jednak dopytają o tzw. Benefity, czyli dodatkowe świadczenia pracodawcy dla pracownika. Rozmowa przez to może się przeciągnąć 😉 Chcemy żeby kandydat wyszedł ze spotkania z kompletem informacji potrzebnych do podjęcia decyzji. Tak więc już na tym etapie opowiadamy o naszych Benefitach, tj.:
- Prywatna opieka medyczna (również dla Twojej rodziny)
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Platforma OpenBenfit – system kafeteryjny – wybierasz to, na czym Ci zależy np. OK-System, bilety do kina, bony do sklepów
- Happy Birthday – dodatkowy dzień urlopu w swoje urodziny
- Cash2Go – sfinansowanie wyjścia integracyjnego zespołu
- Green Card – dodatkowy dzień urlopu
- Dofinansowania do szkoleń językowych
- Benefit Bankowy: specjalna oferta CitiBanku, dedykowana naszym pracownikom
- Kasa za asa – premia za polecenie pracownika do pracy
- Dofinansowanie do okularów/ szkieł kontaktowych do pracy
- Możliwość telepracy
Opole
CV
Sprawdź oferty pracy w serwisie www.biurokarier.edu.pl
Nie widzisz oferty logowania? Zarejestruj konto!
- Rejestracja dla studentów Uniwersytetu Opolskiego: https://kariera.uni.opole.pl/rejestracja-dla-studentow/
- Rejestracja dla absolwentów Uniwersytetu Opolskiego: https://kariera.uni.opole.pl/rejestracja-dla-absolwentow/
Więcej informacji o serwisie znajdziesz tutaj.